Locatie

• Ons buurthuis beschikt over vier ruimtes (de grote zaal kan in tweeën worden gedeeld, dan hebben wij vijf ruimtes). In het gehele pand is draadloos internet beschikbaar. Hieronder vindt u informatie over de afzonderlijke ruimtes met foto’s erbij.
  • Twee zalen (2 x 35 vierkante meter). Deze ruimtes zijn geschikt voor activiteiten als taallessen, huiswerkbegeleiding, vergaderingen, bijeenkomsten, cursussen, talentontwikkelingsactiviteiten etc.
  • Een algemene ontmoetingsruimte van 80 vierkante meter. Deze ruimte is zeer geschikt voor activiteiten en vergaderingen van grotere groepen mensen (maximaal 100). Aan de bar is ruimte voor een drankje en een hapje.
  • Ruimte voor dans, theater en zelfverdedigingslessen van 100 vierkante meter. Een geluidssysteem, een podium of een beamer met projectiescherm zijn beschikbaar. Deze ruimte is tevens geschikt voor kleinschalige feesten. Deze ruimte kan middels een vouwwand in tweeën worden gedeeld, waardoor twee ruimtes van 50 vierkante meter ontstaan.
  • Daarnaast hebben wij onze keuken, die in 2019 is gemonteerd, die voor kookactiviteiten kan worden gehuurd. Wilt u het resultaat van uw kookactiviteit ook samen nuttigen, dan dient u ook de ontmoetingsruimte te huren.
  • Alle ruimtes zijn per uur te huur. De huur is afhankelijk van de gehuurde zaal en gevraagde extra voorzieningen. Zie het linkermenu voor de algemene tarieven. Informeer ernaar. Er kan sprake zijn van extra kosten die wij moeten maken om een of meer beheerders in te zetten. Dit zal bij het maken van een reservering worden besproken.
  • Als u ruimte wilt huren, neem dan contact met ons op.
  • Fotos

Vergaderruimte