Particulier verhuur

Voor een feest kunt u ook onze locatie huren. Onze partners en maatschappelijke activiteiten hebben echter voorrang boven een particuliere verhuur.

U kunt de locatie tot 23:00 uur gebruiken en om 23:00 uur moet het geluid uit. De locatie is rook- en alcoholvrij. De locatie is geschikt voor 120 gasten. Dit is afhankelijk van de geldende coronamaatregelen.
In verband met de Corona-situatie houden wij ons aan de R.I.V.M. richtlijnen.

In de middag heeft u de zaal van 11:00 uur tot 17:00 uur tot uw beschikking
In de avond kunt u de zaal van 17:00 uur tot 23:00 uur gebruiken.

Prijslijst

Ontmoetingsruimte (Grote zaal)€ 795,- incl eindschoonmaak
Verjaardagen tot maximaal 30 personen€ 290,- (overdag – bezemschoon opleveren)
Keuken met apparatuur€ 200,- extra

Prijs
In de prijs zijn volgende zaken inbegrepen:
– Het gebruik van de ontmoetingsruimte incl. geluidsinstallatie en verlichting
– Het gebruik van de standaarduitrusting van de zaal
– De tafel- en stoelindeling naar uw wens
– Bij verjaardagen moet u de zaal bezemschoon opleveren.

Schoonmaak
De kosten voor de eindschoonmaak bedragen € 150,- Bij de huur van de ontmoetingsruimte, zit dit bedrag al bij de huurprijs inbegrepen. Voor de verjaardagen en overige gebruik zal de huurder zelf de ruimte bezemschoon opleveren.

Dranken
De koffie en thee wordt tegen € 1,- euro per beker verkocht.
U kunt dit afkopen voor € 75,-
Onze koffiecorner blijft open voor overige frisdrankenverkoop

Catering
U kunt zelf of met de cateraar waar wij mee samenwerken uw catering regelen.
De keuken wordt standaard beschikbaar gesteld voor het klaarzetten en serveren van uw etenswaren. Dit is bij de prijs inbegrepen. Indien u echter bij ons op locatie wilt koken en de de apparatuur gaat gebruiken, kost dit € 200,- extra.

Oplevering
De ontmoetingsruimte kunt u op de dag zelf 2 uur van te voren in gebruik nemen om de inrichting van tafels en stoelen te bespreken en de zaalversiering te doen. U haalt de versieringen af bij het opleveren van de zaal. De ruimte wordt voor u bezemschoon opgeleverd en wij verwachten dat u deze bezemschoon oplevert.

Voorwaarden
De algemene voorwaarden en gedragsregels zijn van toepassing. Bij ongepast gedrag (schelden, schreeuwen, ruzie maken, alcohol gebruiken op locatie etc.) wordt de toegang tot het gebouw en terrein direct ontzegd.
Bij eventueel ontstane schade is de huurder aansprakelijk.