Zondag was het allereerste officiële event van stichting Schets! Het was internationale vrouwendag en stichting Schets haakte letterlijk aan met een workshop haken. Daarnaast was er een clinic yoga en een boeken(ruil) beurs. De kleintjes waren ondertussen lekker aan t kleuren, puzzelen en spelen. Er waren onverwacht veel dames (50!) op het event afgekomen, en van jong tot oud. We mogen wel zeggen, een geslaagd event wat voor herhaling vatbaar is aldus de deelneemsters. Ook hebben zich al dames opgegeven voor de yogalessen die binnenkort starten. U kunt zich nog aanmelden via de website of bel / Whatsapp de coördinator Marcel Keus. Reageer snel want er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar!

Haak ook aan bij stichting Schets en meldt u aan als vrijwilliger. Samen maken wij Spoorwijk nog mooier, gezelliger en beter!.

Weet u dat er binnenkort ook kookworkshops worden gehouden? Samen koken en samen eten met buurtbewoners? Inschrijving gratis. Houdt de website en Facebook in de gaten voor inschrijving.
Volg stichting schets ook op Twitter voor real time updates, zo mist u niets!