Beste bezoekers/bewoners,

Afgelopen zaterdag hebben wij onze informatiebijeenkomst gehad. We kunnen met een tevreden gevoel terugkijken op een mooie en drukbezochte informatiebijeenkomst. Tussen 11:00 en 13:30 uur hebben ongeveer 150 wijkbewoners dan wel geïnteresseerden uit andere wijken onze informatiebijeenkomst bezocht. Tussen hen bevonden zich ook Zoulikha Taanabout van het stadsdeel Laak die ons vanaf het begin al steunt, Martijn Balster, fractievoorzitter van de PvdA Den Haag en Jeroen van Raalte, journalist voor onder meer Den Haag Centraal.

Onze bestuursleden en vrijwilligers hebben de aanwezigen bijgepraat over onze plannen. Het was goed om te horen dat onze wijkbewoners de komst van een buurthuis toejuichten. Een aantal heeft zelfs kenbaar gemaakt vrijwilliger te willen worden. Er was ook een feestelijk moment, want wij hebben om 12:00 uur het contract met de aannemer Ailant Bouwbedrijf, dhr Jeffry Spaan getekend. Vanaf deze week starten de verbouwingswerkzaamheden. Deze worden in mei afgerond. Bij deze willen wij iedereen bedanken die onze Open Dag heeft bezocht en daarmee ons enthousiasme heeft vergroot. Ook degenen die niet aanwezig waren maar ons in eerdere stadia hebben gesteund, willen wij hierbij nogmaals bedanken.

Stichting Schets